SOFTWARE

Bij ons kan U terecht voor alle nodige software voor uw pc. Dit van Microsoft Windows tot Microsoft Office, verschillende virusscanners en firewall bescherming.

Orderadministratie

HDSFact is orderadministratie software door ons ontwikkeld. HDSFact Basis bestaat uit de modules verkoop, klanten en artikelen. Er zijn enkele extra modules op deze basis versie mogelijk, zoals aankoop en leveranciers, uitbereiding verkoop module, automatisch voorraadbeheer en netwerk / multidossier.

Onderstaand een overzicht van de beschikbare modules:

Verkoop module

  • Facturen en Creditnota’s
  • Zowel artikelen als tekst
  • Betalingen opvolgen (openstaande saldo’s)
  • Het versturen van betalingsherinneringen
  • Afdrukken van verschillende lijsten

Klanten module

  • Volledig klantenbeheer
  • Afdrukken lijsten en etiketten
  • Sorteer mogelijkheden op zelf ingebrachte codes

Artikel module

  • Volledig artikelbeheer met indeling in groepen
  • Lange artikelomschrijvingen mogelijk
  • Afdrukken van prijslijsten, inventarisatielijsten, bestellijsten, …
  • Uitgebreid prijzenbeleid in categorieën (% of vast)
  • Voorraad handmatig aan te passen

Aankoop en leveranciers module

  • Facturen en creditnota’s van leveranciers ingeven
  • Betalingen opvolgen (openstaande saldo’s)
  • Volledige leveranciersbeheer
  • Afdrukken van lijsten en etiketten
  • Sorteer mogelijkheden op zelf ingebrachte codes

Uitbereiding verkoop module

  • Uitbereiding van verkoop met offertes
  • Uitbereiding van verkoop met orderbevestigingen
  • Uitbereiding van verkoop met leveringsbonnen
  • Alle modules zijn voorzien om door te boeken naar een volgend document
  • Mogelijkheid om verschillende documenten te bundelen bij het doorboeken.

Automatisch voorraadbeheer

  • Via uw aankoopdocumenten op een eenvoudige wijze uw voorraad en aankoopprijzen aanpassen zonder elke artikelfiche te moeten openen
  • Afdrukken van lijsten en etiketten

Netwerk / Multidossier

  • Probleemloos met meerdere gebruikers of dossiers werken

Office 365

Door gebruik te maken van Office 365, moet U zich nooit meer zorgen maken over oudere versie van Microsoft Office. De laatste versie is steeds ter beschikking. Verder kan U bijna alles, overal en op al uw apparaten.

Office 365 Home (voor thuisgebruik)

  • Geïnstalleerde versie van Word, Excel, PowerPoint, OneNote en Outlook zowel op pc als op Mac
  • Geïnstalleerde versie van Publisher en Acces enkel op pc
  • 5 installaties beschikbaar voor op pc, Mac, Tablet of Smartphone.
  • 1TB online (OneDrive) opslag zodat U op alle locaties aan uw documenten kan
  • Altijd up-to-date. De laatste versie is steeds ter beschikking

Office 365 Business Premium (voor bedrijven)

  • Geïnstalleerde versie van Word, Excel, PowerPoint, OneNote en Outlook zowel op pc als op Mac
  • Geïnstalleerde versie van Publisher en Acces enkel op pc
  • 5 installaties beschikbaar voor op pc, Mac, Tablet of Smartphone.
  • Onlineversie van Office (voor het geval U niet op uw eigen toestel kan werken)
  • 1TB online (OneDrive) opslag zodat U op alle locaties aan uw documenten kan
  • Altijd up-to-date. De laatste versie is steeds ter beschikking
  • Gehoste mailbox van 50GB
  • Chatberichten, audio-, video- en webvergaderingen met Skype voor bedrijven

Er zijn natuurlijk ook andere abonnementen beschikbaar, aan te passen aan uw noden en behoeften.

Meer informatie nodig? Contacteer ons en we bekijken samen welke versie voor U het beste is.

Email voor bedrijven

De standaard email oplossing (meegeleverd bij webhosting pakketten) levert niet altijd de diensten die U nodig hebt. Voor bedrijven is het al interessant om gebruik te kunnen maken van mailboxen waarin meerdere personen gelijktijdig kunnen werken, om agenda’s te hebben van collega’s of om enkel Uw eigen agenda overal ter beschikking te hebben.

Hier werken we vooral met Exchange Online van Microsoft. Deze is, afhankelijk van de versie, volledig geïntegreerd in Office 365, maar is ook als afzonderlijk product beschikbaar. Naast de Exchange Online, kan U hier ook kiezen voor G-Suite Basic of G Suite Business. De oplossing van Google.

Back-up in de cloud

Heeft U al een goede back-up? Waarom is een back-up nodig?

Een back-up is nodig om de data, foto’s, muziek, … veilig te stellen in geval van een crash van uw pc of een besmetting met een virus, …

Tegenwoordig zijn er meerdere virussen in omloop die gekend zijn als ransom ware. Deze virussen encrypteren de bekende bestanden zoals Word, Excel, PDF, foto’s, muziek, …. Hierdoor zijn de bestanden niet meer te openen en dus onbruikbaar. Door gebruik te maken van een goede back-up, kan U uw bestanden veiligstellen en terughalen indien nodig.

Wij werken hier meestal met een back-up naar de cloud. Hierdoor wordt de back-up op een andere locatie bijgehouden.

Aarzel niet ons te contacteren voor meer informatie in verband met onze back-up oplossing.